sobota 15. prosince 2012

Poslední!


Pro tento rok poslední představení Zvířátek a loupežníků. Hurá!!! Tentokrát se konalo v Ústřední knihovně. Klárka tentokrát v malé sólové roli kočičky. A tentokrát velmi napínavé díky spiknutí počasí a MHD. Zcela netradičně totiž představení začínalo v 11 hod, pro nás to znamenalo zkoušku od 9:30. Ráno jsme vyběhly dost na poslední chvíli na autobus. Vzhledem k časovému skluzu vyběhly doslova. Leč hned před domem mi nohy vylétly do vzduchu a já s batohem na zádem a taškou přes rameno měla opravdu co dělat, abych to vybrala To vše za pokřiku naší znepřátelené sousedky :"Pozor, klouže to!".  Už kvůli n í jsem to musela vybrat. Podívaná, jak se válím na zemi - to jí opravdu nedopřeju! Z kopce na autobus jsme doklouzaly ani nevím jak. Když jsme autobus stihly a jel opravdu na čas, ulevilo se mi, jak to pěkně stíháme. To jsem však netušila, jaké překvapení nám připravilo metro, které z naší stanice nejezdilo. Takže jsme se musely dvěmi tramvajemi dostat na Václavské náměstí, kde už metro v provozu bylo. Poprvé jsem na zkoušku přišly pozdě. Nebyly jsem však jediné, zkouška začala s velkým spožděním, tak jsme o nic nepřišly.
Jsem opravdu ráda, že představení bylo poslední. Pokračování až v lednu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!