středa 25. září 2013

Plochý twinový náramek


Úkol z Korálkové školy za měsíc srpen. Já ten skluz doženu!!!

6 komentářů:

  1. Ali, tvoje bižu je překrásná!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda Tě tu vidím! Tvůj blog čtu poctivě (poslední tipy na výlet mám zapsané!), ale nejdou mi psát komentáře. Vím, že je to chyby u mě, na tabletu to občas šlo, ale na něm hrál David natolik zuřivě Angry birds, že už nefunguje. Tak Tě zase můžu jen číst. Děkuju za pochvalu a přeju Ti krásný podzim!

      Vymazat
  2. Moc hezky a jeste v me oblibene barve.

    OdpovědětVymazat
  3. Náramek je dokonalý! Kouzelná barva. Musí to být ale strašně pracné...

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý není, ale i tak moc děkuju. A tentokrát jsem ho měla docela rychle a ani jsme se moc netrápila :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!