neděle 29. září 2013

Vinobraní na Grébovce


Ač to máme relativně blízko, v Havlíčkových sadech jsme nikdy nebyli. A tak se mi zdálo ideální, jít se tam podívat v době vinobraní, kdy to budeme mít i s programem. Sluníčko krásně svítilo, bylo rozhodnuto.
Ale ouha - samozřejmě mi bylo jasné, že tam nebudeme sami, takové množství jsme však nečekala. Nedalo se volně jít, člověk se musel zařadit do davu, který ho nějakým směrem postrkoval. A tohle já prostě nezvládám. Po celém parku byla rozmístěna stanoviště se soutěžemi pro děti. U každého fronta na více než půl hodiny. To jsme odmítli. Jediné, kde byla šance se vmáčknout, byla dílnička na výrobu papírových koníků. Klárka se na to vrhla s nadšením, David odmítl. Víno ani burčák jsme neochutnali. Manžel řídil, já si již třetí den léčím žlučník tvrdým pečivem. Navíc u každého stánku fronty bez konce, to nás přešla chuť na cokoliv. Nejkratší fronta byla na trdelník. Obětovala jsme se kvůli dětem a vystála jí. Tak si alespoň ony pochutnaly. Fotky nemáme také téměř žádné, na focení nebyl prostor. Fotit záda cizím lidem se mi nechtělo.  Pro někoho, kdo nemá takové fobie z davů lidí to bylo jistě krásně připravené odpoledne, pro mě očistec. Nicméně Havlíčkovy sady spolus nově zrekonstruovanou Gröbeho vilou se mi moc líbili. Určitě se tam půjdeme brzo podívat a v klidu si vše prohlédnout.

3 komentáře:

  1. Taky nemám ráda davy, zdrhla bych hned na začátku:-)) Jseš dobrá žes to vydržela:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No právě, spousta akcí bymne lákala, ale ty davy, brrr....

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já se to snažila vydržet jen kvůli dětem. Být to jen na mně, otočím se hned u vstupu. Ale nakonec jsem to stejně nezvládla a zavelela k ústupu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!