neděle 27. října 2013

Klárčin náhrdelník



S tímhle náhrdelníkem se Klárka trápila hodně dlouho. Několikrát ho odložila, po čase zase vyndala a kus ušila. Trošku jsem jí pomáhala. Ale jen s pomocnými a nudnými pracemi, jako je zapošívání apod. I boj s paměťovým drátem zbyl na mně, ten jsme svedla dnes kolem druhé hodiny ranní. Ale zvítězily jsme a náhrdelník je hotov. Ufff...

5 komentářů:

  1. Náhrdelník je nádherný a přijde mi šíleně náročný!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten musel da Klarce zabrat ale vsechno dopadlo na jednicku.Holka je sikovna.

    OdpovědětVymazat
  3. Téda,to je doslova hadí náhrdelník a klobouk dolů Klárka je teda velmi šikovná a trpělivá holčička :-)
    Díky moc za komentík a přeji krásný listopadový víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za chválu. Je pravda, že jsem ani nedoufala, že tento úkol dokončí. Je to moje šikula.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!