středa 30. října 2013

Výhra


Před časem jsem se zúčastnila soutěže u Ivanky na vyšívacím blogu. Štěstí bylo asi velmi unavené a vyhrála jsem!!! Protože jsem chtěla Ivanu poznat osobně, domluvily jsme se, že výhru - nádhernou vyšívací předlohu - nesvěříme do rukou pošty, ale vyzvednut si jí u ní v práci. Spojila jsem tak příjemné s příjmeným :-). Ivana totiž pracuje v knihovně. Protože s Klárou chodíme do knihovny velmi rády a často, stále ji slibuji, že půjdeme do velké Ústřední, ne jen k nám na malou pobočku. Dnes konečně se nám podařilo vše časově zorganizovat a vyšlo to.
Pro mě to bylo velmi milé a příjemné setkání. Jsem ráda, že jedna blogerská duše přede mou ožila. Pevně věřím, že to nebylo naše poslední setkání a že se jistě sejdeme někdy i s Adélkou, která mě tam pěkně vylosovala. Asi cítila, že zrovna v době losování čteme s Davidem její knížku.
Předloha je opravdu luxusní. Je to pro mě velký závazek, obzvlášť, když jsem měla možnost sledovat, jakou nádheru tvořila Ivana. Doufám, že se mi podaří jí vyšít. Nechci pronášet nějaké "velkohubé" (existuje nějaký spisovnější termín?) závazky, ale moc ráda bych se první podzimní den s hotovou výšivkou tady pochlubila. Záměrně nepíšu, který to bude rok, protože jestli mi půjde všechno tak pěkně jako doposud, bude to asi v době, kdy děti budou maturovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!