neděle 15. prosince 2013

Popelka a losování




Již druhý víkend jsme s Klárou trávily na představení baletní školy. Dnes jsem stihla vyndat i foťák, který jsem s sebou měla. Měla jsem ho samozřejmě i před týdnem, jen byl takový frmol, že na focení nedošlo. To mě mrzí, protože Klára měla jednu z hlavních rolí - zlou sestru. Dnes dělala Vílu zimy, Pomeranče a dvořana na plese. Fotky jsou jen z prostorovky, jak jinak. Vzhledem k tomu, že jsem opět byla jako dozor, představení jsem v plné kráse neviděla. Tedy ne že by mě to mrzelo. Mé rozladění ze školy roste a roste. Nějak nevím, jak to řešit. Přes všechny útrapy Klára odejít nechce, má tam dobré kamarádky, které nechce opustit. Ještě máme chvíli na promýšlení.



Večer došlo na losování vánoční giveaway. Zhostily se toho děti. První losovala Klára, protože je starší (ať z toho má také nějakou výhodu :-) ). Vylosovala Míšu Myšku. Míšo, napiš mi, jakou barvu náušnic si vybereš.



Druhou vítězku vylosoval David - je to Ivana.

Gratuluju vám, holky. Snad budete mít z náušnic trošku radost!

3 komentáře:

  1. Se školou se to vyřeší časem samo, budu držet palce. Blahopřeji výherkyním. Hezký týden Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. vybírám modré, děkuji moc a přeji krásný poslední adventní týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, děkuji!!
    S baletní školou mě to mrzí, ale ono to bude všude stejné bohužel :-(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!