středa 4. prosince 2013

Pozvánka


Slíbila jsem, že zase trošku pomůžu šířit osvětu :-). Pokud byste měli chuť v předvánočním čase na trošku kultury, přijďte se podívat. Termíny dalších představení jsou: 7.12.2013 v Divadle Horní Počernice, 11.1. 2014 Nová Scéna ND, 18.1. 2014 Kongresové centrum hotelu Olšanka.

Přiznám se, že po nedělní jevištní zkoušce, kdy Klára odcházela v slzách, mám opět zamotanou hlavu. Již delší dobu nemám z naší baltní školy ten úplně správný pocit. Čím déle tam chodíme a čím více vidím do "zákulisí", tím jsem ze všeho rozpačitější a rozpačitější. Zatím se tu nechci rozepisovat, ale mám opět o čem přemýšlet. Poslední slovo ale bude mít Klára.

4 komentáře:

  1. Já dnes viděla kousek z Labutího jezera a bylo to úžasné, teda v podání dospělých, u dětí to musí být ještě hezčí. A to jsme balet nikdy ráda neměla, nechápala jsem ho. Zákulisí mne mrzí, ale co vím, není to nikde asi dokonalé:-( Tak snad se rozhodne Klárka dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, já tedy dávám přednost baletu v podání dospělých :-). Balet miluju, žiju jím od svých 5 let a jsem ráda, že Klára tuhle zálibu po mě zdědila.

      Vymazat
  2. Představení musí být krásné, určitě Tě těší, když Klárku vidíš tančit.
    Zákulisí bude všude takové, člověk přijde o iluze... :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, představení je všelijaké, rozhodně bych neřekla, že překrásné. Těší mě, že se Klára konečně dočkala a dostala jednu z hlavních rolí - jednu ze zlých sester. Měla z toho velkou radost, i když mám bohužel pocit, že poměry ve škole jí tu radost kalí. Uvidíme, necháme to uležet...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!