neděle 1. prosince 2013

Vánoční giveaway


Dnes je první neděle adventní. Začíná jedno z nejhezčích období v roce - čas těšení se, očekávání, setkávání, radosti. I já jsem zatoužila udělat někomu radost. Protože si velmi vážím vás, čtenářů mého blogu, ráda bych udělala radost někomu z vás. Každým svým komentářem děláte celoročně radost vy mě, zkusíme to dnes obrátit. Ušila jsem pro vás dvoje vánoční náušnice podle návodu z Korálkové školy.

Co udělat pro to, abyste se do giveaway zapojily(i)? Nic moc- stačí být pravidelným čtenářem tohoto blogu, zanechat pod tímto článkem nějaký, pokud možno milý, komentář, kterým se přihlásíte. Budete-li sdílet giveaway na svém blogu, budu moc ráda, ale podmínkou to není. Zapojit se mohou i ti (ty) z vás, kdo blog nevlastníte. Hlásit se můžete do třetí advetní neděle, to je do 15.12. Večer proběhne losování. První vylosovaná (ý) si bude moci vybrat barvu náušnice, druhá(ý) v pořadí dostane ty, co zbydou :-).

Moc se těším na vaše komentáře. Přeji pohodový adventní čas.

7 komentářů:

  1. Ahoj Ali, vytvořila jsi moc krásné náušnice a tak se ráda přidám do tvé Giveaway. Líbí se mi tvoje korálkování a ráda se podívám na stránky Korálkové školičky důkladněji. Sice stránky sleduji, ale jenom zběžně, ještě jsem nic nezkusila, nějak nemám dost času. Také přeji hezký předvánoční čas. Ahoj Zuzana - koralkydnu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu, to jsi pěkně vymyslela! :-)
    Určitě budeš mít plno návštěv, což nám blogařům dělá největší radost! Hodně šťěstí a krásný advent!

    PS:Naušničky jsou moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
  3. tvůj blog mám ráda od začátku, i když o tobě vím i z b-c, ale co jste s Klárkou začaly tvořit, je to o to hezčí zpestření. Moc Vás holky obdivuji, toto asi nikdy nebudu umět ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné náušničky vytvořily tvoje šikovné ruce. Prohlédla jsem stránky korálkové školy, o které jsem do teď neměla tušení. Podobným způsobem se i já učím patchworkové dovednosti. Internet je svět nekonečných možností.
    Přeji hezký advent.
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Náušničky jsou nádherné, jste obě moc šikovné! Samozřejmě se také hlásím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné nausnice, to bych nesvedla :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takové naušnice bych sama určitě nevyrobila. Neměla bych na to dost trpělivosti..

    ByMoniBlog@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!