čtvrtek 23. ledna 2014

Koncert "Co se do Vánoc nevešlo"


Koncert pod tímto názvem pořádala dnes Klárčina paní učitelka na flétnu. Protože vánoční koncert byl skladbami nabitý, rozhodla se uspořádat jeden povánoční, kde by zazněly i skladby, které z důvodů časového omezení děti hrát na vánočním koncertě nestihly. Klára zde vystoupila se skladbou J.F. Reichardta Tanec a píseň. Skladba se jí prý povedla, neudělala prý ani jednu chybu. Byla se svým výkonem opravdu spokojená. Tahle skladba se jí totiž docela dost natrápila.
Záměrně jsem v předchozích větách použila "prý". Na koncertě jsem totiž nebyla, delegovala jsem za sebe babičku. Nakonec dorazil i tatínek, i když jeho účast byla z pracovních důvodů vážně ohrožena. Ale naštěstí vše stihl, a tak mám alespoň fotodokumentaci. Já nemohla jít kvůli Davidovi. Jeho pooperační stav se  totiž zhoršil. Ráno po operaci měl zvýšenou teplotu, nemohl vůbec dýchat. Nicméně paní doktorka na kontrole tvrdila, že je po ORL stránce naprosto v pořádku, je to běžný pooperační průběh. Já ten dojem úplně neměla, nicméně přít jsem se s ní nechtěla, nemám v tomto směru žádné zkušenosti. Když však večer měl už 38.5, bylo mi jasné, že tohle opravdu běžný pooperační stav nebude a hned dnes ráno jsme vyrazili na ORL k našemu panu doktorovi. Ten konstatoval zánět a nasadil atb. Tak čekáme, až zaberou. Ten náš malý šmudla prostě nemůže mít nic jednoduché, pokud se něco zkomplikovat může, určitě se tak stane. Je mi ho tak líto. Dnes jsme měli už jít na první procházku, místo toho leží v posteli, nechce nic jíst, do pití ho musím nutit. Ach jo!

6 komentářů:

  1. jejeky, jejky, držíme paluchy, ať je brzo fit!

    OdpovědětVymazat
  2. Davídek má holt smůlu :-( Ale po operacích se toto stává, hlavně že už má léky.
    Klárka je šikovná po více směrech, jak tady pozoruji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, má děsnou smůlu, je mi ho fakt líto. Od listopadu se těší na sníh a teď, když konečně napadl, na něj může jen koukat z okna. A hlavně - tuhle metodu jsme vybrali, protože slibovala pooperační průběh bez komplikací a velmi rychlou rekonvalescenci. My prostě musíme mít něco extra a kazit jim statistiky :)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!