sobota 18. ledna 2014

Poslední Popelka



Čtvrté, poslední představení baletní školy. Sláva! To minulé, přesně před týdnem na Nové Scéně ND, jsme s Klárou bojkotovaly. Na protest proti poměrům ve škole. Já bych klidně v bojkotu pokračovala i tento týden, ale Klárka chtěla moc jít. To proto, že představení se konalo blízko bydliště mých rodičů a můj tatínek, který špatně chodí a na delší cesty se mu nechce, slíbil, že sem přijde. Proto byla Klára ráda, že mohla opět tancovat zlou Popelčinu sestru, tentokrát pro dědu.  Já se tedy rozhodla, že budu v bojkotu pokračovat tím, že nebudu dělat dozor v šatně a převlékat holky. Když jsme viděla Klárčiny smutné oči, svolila jsme, že převléknu jen ji (má je jeden rychlý převlek na začátku) a pak už nic. Při prostorovce jsem udělala další ústupek a slíbila pomoc při převlékání Popelky. No a v průběhu představení jsem se přistihla, že zcela automaticky lezu po zemi, přešpendluji ozdoby na baleríny a kmitám úplně stejně jako dřív. Jsem prostě měkká. Neumím říct "Ne", když vidím, že je pomoc potřeba. Budu muset vymyslet jinou formu protestu.
Představení se jinak, myslím, povedlo. Měla jsme z něj lepší pocit než z těch předchozích. Sice došlo k menší technické chybě, Popelce se při zvedačce na plese rozepnula sukně. Když jí Princ postavil, sukně sjela. Popelka jí naštěstí včas zachytila, Princ pohotově zapnul a vysloužili si od publíka velký potlesk. Ono se vůbec sešlo tentokrát velmi chápavé publikum, při závěrečné děkovačce byly ovace, jaké za celý šest let ve škole nepamatuju. Tak si to holky opravdu užily a mohly odejít spokojené s pocitem dobře odvedené práce.

8 komentářů:

  1. tak to je super, že se představení povedlo. Ali škoda, že jsi s protestem nevydržela,ale jak se znám, tak bych dopadla jako ty ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já vím.... Když ty holky nemají šanci stihnout to samy a nakonec dostanou vynadáno ony. A až na dvě vyjímky jsou to všechno moc fajn holky, které si to nezaslouží.

      Vymazat
  2. Sluší jí to .... budeš si muset zvyknout, že už máš doma velkou slečnu:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Na zlou Popecinu sestru Klarka moc nevypada ale urcite si ji pekne zatancila.Udela radost nejen sobe ale i babicce a dedeckovy.Klarka je moc hezka slecna.

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, úplně Tě chápu, já bojkotovala přípravku a stejně jsem těm klukům pomáhala a fotila, sice jsem si zakázala jiné lajny než Matýskovou, ale i tak jsem jim domluvila a vyfotila ty společné. Meilem jsem to rozeslala všem rodičům, ať si z rajčete vyberou a poděkování přišlo jen od trenéra a jedné babičky. Osobně, pak ještě jedna maminka. Toť vše. Album si prohlédlo přes 40 lidí. Co dodat? Hold jsme nepoučitelné a děláme to pro ty dětičky.
    A teda Klárka je moc pěkná kočka, škoda, že bydlíme tak daleko, hned bych se šla podívat.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!