čtvrtek 16. ledna 2014

Zapsáno!


Máme za sebou zápis. Přiznám se, že jsme z toho měla velký strach. David není zrovna vzorem komunikativního dítka. Na zápis jsme se připravovali, ale to ještě neznamená, že na povel předvede, co umí. Před odchodem z domova mě přesvědčoval, že nikam nepůjdem, že - cituji - " se na to vyprdeme". To už mě začínal oblévat pot. Ale překvapil mě, moc. S paní učitelkou se bavil, zpíval, maloval, plnil úkoly. Všechno mu šlo, jen ze svého podpisu si vzpomněl jen na D. Bylo vidět, že je dost nervozní. Naštěstí se mu asi paní učitelka líbila, tak sláva... Ona ho chválila, jak má krásnou výslovnost (děkujeme, paní logopedko!), že pečlivě vybarvuje, obdivovala, že pracuje systematicky, ne náhodně. Poté, co odmítl používat některé pastelky, protože dle něj byly málo ořezány, usoudila, že bude puntíčkář. Jsem ráda, že to máme úspěšně za sebou. Přiznám se, že stále zvažuji odklad. Sice už se pomalu přikláním k nástupu do školy, ale stále nevím. Je pravda, že do září je ještě dlouhá doba a on dělá pokroky každý den, mění se doslova před očima. Ale raději půjdeme za odborníky a necháme si poradit.

8 komentářů:

  1. :-) se na to vyprdnem :-))) Jak vidím, zápis zvládl perfektně! Pobavila mě historka s neořezanými pastelkami :-)
    Který měsíc je Davídek narozený? Můj kluk je v dubnu, přesto měl odklad. Mluvil totiž šíleně, přestože logopedku jsme navštěvovali léta, ale když on se učil všechna písmena :-) A dneska mluví perfektně i na mikrofon. V jeho případě byl odklad opodstatněný, i když šel vlastně až v sedmi a půl letech :-) Jo a taky byl malinký :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, je také dubnový. Mluvu jsme naštěstí vyladili, fakt ze dne na den. Večer ještě patlal, ráno vstal a mluvil naprosto normálně. Ale on je takový trošku marťan, tak nevím.

      Vymazat
  2. Ali, gratulujeme. Já si myslím, takhle na dálku, že je moc šikovný. Uvidíš, co ti poradí odborníci, rozhodnutí bude stejně na Tobě.e není moc komunikativní, určitě je problém v tom, že bývá často nemocný. Držím moc palečky, ať správně rozhodnete!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tolik let a pořád si to pamatuju... velký krok do života! Moc gratuluji - Davídkovi a tobě Ali taky, měla si svátek!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. MOC GRATULUJU, máme obdobný zážitek.

    Dítě mam komunikativní, levácká grafomotorika hodně pokulhává.. ale jak píšeš, do září daleko..

    OdpovědětVymazat
  5. Víte, já bych to také odvozovala od paní učitelky. Pokud víte, kterou by dostal a jaká je, jaký má přístup, pak bych se rozhodla. Protože, když se na to chce vyprdnout,je jasné, že ke školní docházce dozrál:-) Trochu žertuji, ale pobavil mě. A tak to má být.
    Jinak, školák je jako vymalovaný, sluší mu to. Blahopřeji a držím palce při rozhodování:-)

    OdpovědětVymazat
  6. "Vyprdnem se na to". Ali já se musím prostě smát. To není škodolibý, jen mě to fakt pobavilo. Mišák je mladší, ale u nás to bude jednou ještě zábavnější. Nekomunikativní, nemluvící, paličatej a akurátní - skvělá kombinace.
    No a vám k zápisu samozřejmě gratuluju a David je šikula. A sama uvidíš co poradí odborníci a co ti říká intuice.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za milé komentáře. Přiznám se, že se nyní přiklání spíše k nástupu do školy. Moc se tam totiž těší, vidím, že pokroky dělá každým dnem, zajímá se při čtení o písmena a tak. Navíc letos půjdou do prvních tříd dobré paní učitelky, zatímco příští rok... Uvidíme, necháme to ještě uzrát.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!