středa 5. února 2014

5/52

5/52 (týždeň piaty) - TROJUHOLNÍK(Y)
Jako vždy při přečtení nového tématu - v hlavě pusto, prázdno. Napadl mě tavený sýr, ten se ale u nás moc nevede. Trn z paty mi naštěstí vytrhla Klára svým úkolem z geometrie.

6 komentářů:

  1. Ali a co takové trojúhelníky:

    http://fototydnicek.blogspot.cz/search?updated-max=2012-03-21T11:02:00-07:00&max-results=7&start=7&by-date=false

    Já to měla na téma odrazy,..... nemáte doma kaleidoskop? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sylvi, to mě ale vůůůbec nenapadlo :). Kaleidoskop už asi ani nemáme, navíc si netuším, jak bych tohle fotila. Krásná fotka!

      Vymazat
  2. Ali, je to lehké, jen dáš foťák na dírku :-) Hihi, jsem si říkala, jak jsem tu fotku hledala, že to focení dost flákám a že mne to hodně bavilo :-( Ale na focení každý týden nemám, zkoušela jsem loni a nevydržela ani půlrok. Takže Ti držím moc palečky a budu Tě sledovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, já taky tenkrát nevydržela moc dlouho. Jsem zvědavá, jak to bude letos. Času pomálu, fantazie šedí každodenosti totálně ubitá... :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju. Měla jsem také původně v plánu dopravní značku, když jsem ale viděla tu tvojí nádhernou, už jsem si netroufla. To víš, Klára byla nadšená. Musí dělat úkol a ještě kolem prudí matka s foťákem :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!