neděle 2. února 2014

Náramek s broušenými perlemi


Dokončila jsem další úkol. Už se mi skluz zmenšuje, já to dohoním!!! Mám ráda hnědou barvu, proto jsem si vybrala mix, kde jsou její různé odstíny.

13 komentářů:

  1. Jj, barevná kombinace je moc povedená:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, je překrásný!
    Užijte si prázdniny!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem si Tě musela hodit do jiné kategorie, protože ztrácím přehled, co je u vás nového a co vyrábíte.
    Tak musím zjisit, co to máš za úkoly :-) Náramek máš moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úkoly z Korálkové školy http://www.dari.cz/index.php?nid=5404&lid=cs&oid=2568512
      :-).
      Díky!

      Vymazat
  4. Korálky mají nádhernou barvu, náramek je povedený!

    OdpovědětVymazat
  5. Nakoukla jsem a moc se mi náramek líbí - i ty zvolené barvy!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!