čtvrtek 6. února 2014

Náušnice modré květinky


Došila jsem další úkol z Korálkové školy. Již lednový, takže skluz téměř dohnán. Na únorový mám objednaný materiál, někde se ale zatoulal. Tak to dopadne, když se spolehnu na Českou poštu. Ale šít co mám, ručky mi ladem ležet nebudou :-).
Náušnice se šily moc hezky. Jen je tam malá úprava oproti školnímu návodu. Ten jsem totiž původně špatně pochopila a  nakonec jsem ale zjistila, že se změnou se mi náušnice líbí víc. Ještě v jedné věci mi tento úkol udělal radost. Ověřila jsem si totiž, že jsem se už opravdu něco naučila. Když jsem vloni v létě měla obšívat rivolku, byla jsme zpocená až, až.... no víte kde :). Několikrát jsem to párala, vzteky bez sebe, rivolka nedržela. Pak jsem obšívala ještě několikrát, vždy s menším počtem špatných pokusů. U těchto náušnic se mi obšití podařilo hned. Na první pokus rivolka zapadla do mističky jako ulitá.

14 komentářů:

  1. Ale musí to být piplačka, tak maličké .... a krásně to vypadá .... no jo, tady má někdo šikovné ručičky:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, máš je moc pěkné. Jsi se ani nezmínila, že jsi v nějaké vyšívací škole. Tedy, pokud mi to neuteklo tady. Což je možné... Ale fakt jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, asi od května. Bylo to spíš na popud Kláry, ale také mě to chytlo. Je to internetová škola a jednou měsíčně, když vyjde čas, chodíme na srazy.

      Vymazat
  3. Ali jsou náááádherné, kdyby se nenašla pro ně ouška , jedny nabízím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, jsou parádní! Jsi šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krasne presne v me barve.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda náušničky vypadají úplně profesionálně. A krásná barvička. Musíš mít nejen šikovné prsty ale i dobré oči. Korálky jsou tak malinké.

    OdpovědětVymazat
  7. Všem vám moc děkuju za slova chvály. Moc krásně se to čte. Jsem ráda, že se náušnice líbí a moc si vážím toho, že se tu pro ně našly ouška :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera!! Tak Ty už zvládáš i náušnice. A krásná barvička...

    OdpovědětVymazat
  9. jaja die arme Adelka sobald die Sonne scheint ist Sie auf Wanderschaft na diesmal hatte Sie ja Glück und ein paar fesche Jungens waren mal zu beschnüffel ach ja .Liebe grüße Danke für die schönen Bilder Karin

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsou krásné, v mé nejoblíbenější barvě. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc - za návštěvu, milý komentář i za chválu. Také mám modrou moc ráda.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!