neděle 9. března 2014

Na Vítkově


Přemýšleli jsme, kam vyrazit na procházku dnes. Práce doma sice volala, ba přímo řvala, ale bylo třeba využít dokonalého jarního dne. Zpočátku nás nenapadalo nic. Pak jsme si řekli, proč jezdit někam daleko, když na takovém Vítkově, který máme přímo u nosu, jsme nebyli již řadu let. 



Krásně jsem se prošli, pokochali výhledy na Prahu, i když ty dost kazil mlžný nebo smogový (?) opar. Děti dostaly malou lekci historie, i když nevím, zda tatínkova moudra dopadla na úrodnou půdu. Mě naprosto nadchly velké lány krokusů.


No a děti asi nejvíce ocenily hřiště, o kterém jsme ani netušili, že na Vítkově je. Je vidět, že jsem tu opravdu dlouho nebyli.

12 komentářů:

  1. Na nás práce taky řvala, tak kdo by to poslouchal :-) Vyjeli jsme do pekla za bledulemi- a dobře jsme udělali! :-)
    a koukám na Vítkově krásné krokusy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bledule jsem koukala, ale ty letos asi bohužel nestihneme. Musela to být nádhera!

      Vymazat
  2. Ty krokusy jsou nádherné, u nás jsme viděla jen vyblité žluté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hlavně překvapily, že rostou na takovém vydupaném trávníku.

      Vymazat
  3. Ali, na Vítkově jsem nebyla už spoustu let a Krčském lese asi nikdy. Tak moc děkuji za aktuální fotky a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do "Krčáku" chodíme pravidelně, ale Vítkov, který máme v podstatě před okny, jsme hodně zanedbávali.

      Vymazat
  4. na to že jsem v Praze 5 let studoval, musím se přiznat, že Vítkov jsem nikdy nenavštívil....krokusy nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono tam v podstatě dlouho nic nebylo. Nyní jsou tam expozice Národního muzea na téma Křižovatky státnosti, ale to jsme pro tentokrát vynechali.

      Vymazat
  5. Vítkov - to je moje dětství :-) Dříve tam bylo dost rušno, restaurace... Po revoluci se tam člověk pomalu bál jít, nikde nikdo. Teď se to podstatně vylepšilo. Ale krokusy jsem tam nikdy neviděla :-)
    Na bledulích byla teď kolegyně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost mě překvapilo, jak se to tam změnilo k lepšímu. Určitě jsme tam nebyli naposledy, musíme si projít expozici.

      Vymazat
  6. Na Vítkově jsem ještě nikdy nebyla.. :)

    no navnadili jste mě :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!