sobota 22. března 2014

Nevěsta



Přímo před okny kuchyně nám roste mirabelka. Většinu rán je to vlastně první objekt, na který zaostřím svůj rozespalý zrak. Miluju ji, když kvete. Připadá mi krásná jako nevěsta.Díky ní mám rána o moc hezčí.  Nepamatuji se, že by za deset let, co zde bydlíme, rozkvetla někdy takhle brzy. Musela jsem si to dnes fotograficky zdokumentovat.

7 komentářů:

  1. u nás ještě stromy nekvetou, zrovna dnes jsem "špendlíky" v rohu zahrady prohlížel, připravené kvést už jsou, ale zima co ted má několik dní být je asi zbrzdí. Ta Vaše "nevěsta" je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Letos je všechno hodně brzy. Ani u nás na Vysočině ale ještě stromy nekvetou.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásný výhled Ali!
    Přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě že jsem jí v sobotu vyfotila. Po dvou dnech dešťů je chudinka celá opelichaná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je skoda ze uz neni takova ale v plne parade byla opravdu jako nevesta v zavoji.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!