sobota 19. dubna 2014

Den otevřených dveří Pražských služeb




Za dnešní sluníčko jsem byla moc ráda. V plánu jsme měli totiž návštěvu areálu Pražských služeb. Popeláři jsou totiž Davidova vášeň . Letos jsme tuto akci museli vynechat právě kvůli nepřízni počasí. Jsem ráda, že to klaplo letos. Hned u vstupu měly možnost vyřádit se v autech.


Stupínek na popelářském voze se pro kluky opravdový magnet.


Na trampolínách strávily děti hodně času, několikrát se tam vracely.


Zábavným programem vtipně celý den provázel Jiří Mádl. Mám tohoto mladíka velmi ráda. Přizn

ám se, že mě docela překvapilo, že takový úspěšný herec moderuje program  tohoto typu. Ale já vím, ty krávy zelený nenažraný... Jen mi to nějak přišlo škoda.


Na segwayi Klára jezdí ráda, tady jezdila jako ostřílená jezdkyně.


A krmení zvířátek... Oblíbená kratochvíle! Tahle zvířátka asi měla pár dní před akcí půst, až do pozdního odpoledne jedla jako bezedná.


Chytrá koza rychle pochopila, odkud se dobroty berou , zavedla kozí samoobsluhu a šikovně vybírala, co lidé v automatu ponechali.

David byl unesen U-rampou. Nadšeně sledovat vystoupení jezdců na kolech, skateboardech a koloběžkách. Poté na rampě řádil do zemdlení. Jen mě děsí, že celou cestu domů a ještě v posteli mi vysvětloval, že příště si musí vzít s sebou koloběžku a kolo, aby mohl také jezdit.
Vyvrcholením celého programu bylo vystoupení Terezy Kerndlové. Klára je k mému zděšení její velká fanynka. Šikovně se proboxovala do první řady přímo pod jeviště, kde zbožně hleděla na svůj idol. Já zatím v koutě tiše trpěla  a doufala, že z toho vyroste.


Kromě zábavy jsem se také podívali do zákulisí Pražských služeb. Dozvěděli jsem se zajímavosti z oblasti tříděného odpadu.
To co jsme původně považovala za akci na dopoledne se "trošičku" protáhlo a domů jsme přijeli až na večeři. Ale děti se opravdu pobavily.

3 komentáře:

  1. Za klukova dětství asi den otevřených dveřích Pražských služeb asi nebyl, to bychom tam byli! :-) Zato jsem absolvovala všechny otevřená depa DP :-)) Tyhle akce jsem měla vždy ráda, škoda, že Adélka o ně nejeví zájem :-)))) Ale už jsme se zaregistrovali na Vycházku se psy při maratónském víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ještě nebyli v DP, i když jsem to také plánovala, ale vždy do toho něco přišlo. Vycházku si užijte, těším se na reportáž!

      Vymazat
  2. Jéé, naši popeláři! to nám uteklo...škoda ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!