středa 6. srpna 2014

Trojský zámek


Abychom měli oblast Troje prošlou kompletně, vypravili jsme se dnes na Trojský zámek.


Vyšli jsme z Holešovic procházkou přes Stromovku. Takže u nás logicky první zastávka byla věnovaná koním.


Pak už tedy samotný zámek. Tedy pouze jeho exteriéry. V interiérech jsou vystaveny sbírky českého malířství 19. století z expozic Galerie hlavního města Prahy a to by určitě děti, obzvlášť Davida dlouho nebavilo a neměl by z toho nikdo nic.



 Proto jsme zůstali v zahradách , obdivovali jsme krásnou úpravu, nádherné výhledy na vinici sv. Kláry..


 ...i sochy, které se v zahradě nacházejí.





A nakonec trocha legrácek v přírodním bludišti :


Cestou domů opět přes Stromovku jsme museli obejít nějaká hřiště, aby i David plně uspokojil své touhy. Ač jsem si myslela, že dnešní výlet bude kratší, dorazili domů zase až večer.

4 komentáře:

  1. Ali, tak Stromovkou jsem k zámku nikdy nešla, to bych měla napravit. Narozdíl od Davida si ty obrazy čas od času užiju :o) Mě zase tolik neberou ty hřiště - čím to asi bude :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pokud budeš mít čas, určitě to Stromovkou vyzkoušej. Je to moc příjemná procházka.
      To je opravdu zvláštní, že máte s Davidem tak rozdílné zájmy :-)
      Hezký zbytek týdne přeji!

      Vymazat
  2. Tam jsem ještě nebyla, pěkně jsi nás provedla:-)

    OdpovědětVymazat
  3. V zámku jsem už dlouho nebyla... Ale aspoň k němu bychom jít mohli a právě tou Stromovkou je to výborný nápad!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!