pondělí 8. září 2014

Duha všude


Na večer na mě Klára volala, že je venku krásná duha. Byla, opravdu nádherná. Než mi však zapnuly mozkové spoje, že bych jí mohla vyfotit, než jsme přinesla foťák, byla už jen slaboučká. Tak alespoň dokumentační nic-moc snímek.


Další duhu vytvořila Klára na své ruce. Ano, i naše děti propadly gumičkování. K mé velké nelibosti. Přiznám se, že se mi věci z gumiček prostě nelíbí a hlavně- mám vrozený odpor ke všemu, co se dělá masově, co mají a dělají všichni. Hodně dlouho jsem tlaku dětí odolávala, gumičky nekupovala, rozmlouvala, vysvětlovala. Pak si však Klára začala kupovat gumičky z kapesného. A když jsem viděla, s jakým nadšením se do gumičkování vrhá i David, vyměkla jsem a koupila stav. On totiž David nechce nic vyrábět, tvořit, malovat, vymalovávat, nic tímto směrem. Proto jsem ráda, že  se chce tvořit  alespoň z gumiček . To ho zatím opravdu baví a náramku vytvořil už několik.


12 komentářů:

  1. Gumičkování je prý ohromný hit, jenom já jsem totálně nevědomá :-) Hlavně, že to Davídka baví!

    OdpovědětVymazat
  2. Šílené barvy, guma k tomu a přece to je hit... Občas se to jinak nedá, třeba to Davídka přivede i k něčemu jinému z těchto činností.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moje slova. Guma! A ty barvy! Ale nakonec si říkám, že jsou horší věci na tom světě.

      Vymazat
    2. My měli zase céčka! Co se kreativity týká, mají to lepší! U nás gumičky teprve tak měsíc, já je chtěla koupit o prázdninách, ale nebyl čas běhat po obchodech, až na charitativní akci je kluci dostali a začali dělat náramky na prstech během programu.

      Vymazat
  3. Mě to gumičkovani přijde príma. .... odvede děti od obrazovky k tvoření. :-) aspon u nás to tak je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě cokoliv, co odvede děti od TV a PC se počítá. To jsme zohlednila hlavně u Davida, Klára má zájmů a aktivit spoustu a televize k nim naštěstí moc nepatří :-).

      Vymazat
  4. No vidíš a já chtěla zakoupit právě z důvodu odvedení od TV, ale Lucka je tvůj člověk. Je to divný a ještě z gumy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucce rozumím. Vadí mi na tom ta masovou, musí to mít všichni. A proč proboha guma?!

      Vymazat
  5. U nás se tvoří též. Líbí se mi na tom hlavně to nadšení s jakým děti tvoří. Ve školce to taky frčí, Majda nestíhá vyrábět a vyměňovat s kamarádkama :)
    Vojta mě překvapil citem pro barevné kombinace a Mates miluje rozhrabování gumiček, ehm, už má taky jeden náramek, dostal od Vojty.

    OdpovědětVymazat
  6. :-)) Já složitě sháněla vloni a začátkem tohoto roku, jak dovézt z Ameriky, kde gumičky používají i v hodinách ručních prací. My měli takovou plastovou stavebnici, další rok Merkur, v Americe mají gumičky. A než jsem se otočila, je to v Čechách naprostý hit, tudíž to naší Zuzku už vůbec nebaví, protože není masový typ. Takže se koukáme, co nového je ve světě, abychom nebyly v souladu s davy. Ale nejdřív jsem jí nařídila vypotřebovat všechny dovezené gumičky. Panenky začínají mít hooodně složité účesy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzka je můj člověk, také odmítám dělat věci, které dělají "všichni". Masovost mi dovedou spoustu věcí znechutit. Snažím se k tomu se střídavým úspěchem vést děti, tady se mi to příliš nepovedlo :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!