úterý 16. září 2014

Kvetou!



Včera rozkvetly lithopsy. Nedovedete si představit, jakou mám radost. Nikdy se mi nedařilo lithopsy úspěšně pěstovat, vždy mi po jedné sezoně odešly. Vloni jsme se nechala Klárkou uprosit, že je znovu zkusíme a 3 zakoupila. Podařilo se nám je úspěšně přezimovat, dokonce se dva rozdvojily. A na konci léta se objevila poupátka. S obavami jsme sledovala studené a mokré počasí minulého týdne, měla jsme strach, že neukáže-li se sluníčko, ani nerozkvetou. A konečně jsem se včera dočkala, dnes v kvetení pokračují. Za odměnu jsme jim přikoupila na výstavě nové kamarády, aby jim nebylo smutno :-).

6 komentářů:

  1. Juuuu, to je super. Mne už dvakrát neprežili. Nieto ešte aby kvitli. :D

    OdpovědětVymazat
  2. No to je bomba!!! Gratuluji, to je úžasný úspěch! Kameny si mi vždycky strašně moc líbily, leč mi samozřejmě žádný nerozkvetl, ba přímo naopak, chcíply. A jak tam máš dané cedulky, to se mi taky líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji kaktusářko!
    A přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!