neděle 14. září 2014

Výstava akvarijních rybek


Začínám mít pocit, že jsme v botanické zahradě  častěji než doma. Tento víkend tam probíhala výstava akvarijních rybiček. To si nemohl manžel nechat ujít. A protože on mě minulý týden podpořil na výstavě kaktusů, musela jsme mu to dnes oplatit na rybičkách.


Kousky tam byly opravdu krásné, bylo opravdu na co se koukat. Jen s focením to přes skla moc nešlo.



A zatímco Klárka s tatínkem ještě získávali informace od chovatelů rybek a pěstitelů akvarijních rostlinek, odskočila jsme si já sama (David tedy pobíhal mezi námi) do ostatních částí skleníků.  Nejdéle jsme samozřejmě pobyla u kaktusů. Pár jich ještě kvetlo.



Tuhle fešandu si musím pořídit. Mám jen žlutě kvetoucí faucarii, která navíc potvůrka letos ani nekvetla!


A zatímco já si v poklidu fotila, tatínek s dětmi nakupoval. Nějaké rostlinky do akvárií, ty prý děsně potřebujeme. A potom 10 pancéřníčků leopardích. Ty koupili pro mě. Protože se mi prý líbily. Ano, řekla jsme, že jsou hezcí, hezčí než ty, které máme. A hned 10, aby jim nebylo smutno. A navíc na ně byla akci 9+1 zdarma. Ach jo, musím si dát pozor na to, co chválím :-)

6 komentářů:

  1. No já bych tam byla určitě častěji než doma:-))) Rybičky tam mají krásné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, mě se tam také líbí skoro víc než doma. A nejen kvůli rybičkám

      Vymazat
  2. Je vidět, že máte doma všichni zajímavé koníčky. A rybičky - to je velký "kůň". Též jsme je mnoho let měli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,je to opravdový oř. Když mi musíme dělat všechno ve velkém, jedno akvárium nám nestačí :-)

      Vymazat
  3. ...vtipné, no, asi by jim fakt bylo smutno :o) Vidím, že jste měli hezký víkend - balet, botanická...
    Přeji pohodový i pracovní týden Ali, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, děkuji, víkend byl opravdu nabitý. Teď mi ty dva dny v domácnosti dost chybí. Ale to nevadí, resty v domácnosti doženu, až bude ošklivo nebude nic zajímavého v dohledu.
    Hezký týden i tobě.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!