pondělí 20. října 2014

Soutěžní květina


Po delším čase jsem zase vzala do ruky jehlu a korálky. Ale ne proto, abych dokončila nějaký z rozpracovaných projektů nebo trošku pohnula s úkoly z Korálkové školy, ale proto, abych ušila náhrdelník do soutěže, kterou pořádal prodejce korálků Korálky.cz. Úkolem bylo ušít náhrdelník - květinu podle návodu Jitky Sůsové. Sama autorka návodu potom bude vybírat vítězný výrobek. Stihla jsme to tedy doslova za pět minut dvanáct, protože dnes byl poslední termín pro odeslání fotky. Květina je oboustranná. Přiznám se, že jsem  proklínala, že jsem se do soutěže přihlásila, šila se mi velmi špatně. Také jsme si uvědomila, jak nás s návody rozmazluje naše paní učitelka z korálkové školy. Tam jsou návody mnohem detailnější, vše rozkreslené krok po kroku. Zapotila jsem se a když mi dnes v jednu hodinu ráno těsně před dokončením rupla nit tak hloupě, že jsem myslela, že ji nedokážu navázat, vzteky jsem se málem rozbrečela. Ale uff, stihla jsem to a fotka je odeslaná. Barvy korálků jsem vybrala prostě jen tak, protože se mi líbily. Teď, když se dívám na fotku, vlastně ani nevím, jestli jí budu mít k čemu nosit :-).

12 komentářů:

  1. Alice to je super prace jesses nadherna mnj libi zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Alece,
    klobouk dolů !
    Já bych na tohle tedy trpělivost neměla !
    Držím pěsti, ať se líbí a ty se s ní umístíš i v soutěži :-)
    Díky moc, že stále komentuješ :-)
    Krásné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuju, v soutěži jsem se sice neumístila, ale to mi vůbec nevadí. A trpělivost mi při tomto šití opravdu odcházela :-)

      Vymazat
  3. Teda ta musela dát práce. Já bych asi nejdřív přišla o oči. Ale je to krásný výrobek. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuju. Oči zatím dobré, jen zjištuju, že špatně vidím na stříbrné korálky. Jak se od nich světlo lampičky odráží, nějak mi splývají.

      Vymazat
  4. Krásná, jemná,...povedla se ti!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!