neděle 30. listopadu 2014

Advent 2014



Na svém FB profilu Aranelka přišla s výzvou Advent 2014 - každý den jedna fotka. Přiznám se, že několik dnů se mi to honí hlavou. Nakonec jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Pokusím se náš adventní čas nějak zdokumentovat. Víte dobře, jak fotím, navíc nyní s technickými podmínkami, jaké mám, to budou opravdu jen a jen dokumentační fotky.
Rozhodla jsme se začít hned dnes - první adventní neděli , kdy jsme slavnostně zapálili první svíčku na adventním svícnu. Zatoužili jsme letos po změně, proto jsme si ho vyrobili sami.. Koupily jsme s Klárou jen základní korpus a včera ho jen tak lehce nazdobili.
Přeji vám všem, ať je váš adventní čas poklidný, bez stresů a honiček.

4 komentáře:

  1. Tak to se moc těším!
    Krásný svícen, povedl se vám!
    Hezké odpoledne Ali, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, radši se moc netěš. To víš, já se pro něco nadchnu a pak jsem rychle u konce s dechem :-).
      Hezký večer!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju. Byla to taková rychlovka, chtěli jsme něco jednoduchého.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!