čtvrtek 27. listopadu 2014

První vystoupení



Včera měla Klára svůj první koncert s příčnou flétnou. Váhaly jsme, zda se má koncertu vůbec zúčastnit. Flétnu dostala zhruba před měsícem, takže nám nebylo jasné, co by měla hrát. Paní učitelka však slíbila, že něco vymyslí. Bohužel jsme se nemohla přijít na Kláru podívat, naší rodinu statečně zastupoval tatínek a babička. Já vše omrkla až ze záznamu. Bylo mi to líto, ale nešlo to zorganizovat jinak.  Klára byla spokojená, že i když byla hodně nervozní, vše se jí povedlo a paní učitelka jí prý moc chválila. Dnes ráno mi paní učitelka volala, zda by mohla Klára ještě 19.12. na vánoční koncert. Ta je samozřejmě nadšená. Já trochu méně, potřebovala bych být někdy doma. A ona nakonec také.

6 komentářů:

  1. Gratuluji!! Jen ať jde na další koncert, z toho musí mít velkou radost! A Ty taky, i když toho máš hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to nějak teď nedovedu užít, protože vidím, že ona toho má hodně. I když to nechce připustit, je unavená, na kruhy pod očima bych jí mohla pořídit nějaký make-up. Tak se to ve mně pere, jestli mám být ta zlá, kdo jí to zatrhne, nebo jí nechat, ať si vyzkouší, co vydží.

      Vymazat
  2. Teď si to nemůžu pustit, ale moc gratuluji a přeji hodně radosti z podobných vystoupení!
    Pohodový večer Ali, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tleskam ,jde ji to dobre a bude to lepsi a lepsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, samotnou mě překvapila, že je schopná něco málo už zahrát. Díky špatné organizaci mezi školou a ladičem dostala flétnu opravdu až v polovině října, takže jsme nepředpokládala, že by i něco málo už uměla. Teď trénuje koledy, tak uvidíme :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!