pondělí 1. prosince 2014

2. adventní


Včera jsem napekla perníčky, dnes děti večer zdobily. Nechávám to plně v jejich režii. Já to neumím, hlavně na to nemám dostatek trpělivosti. Mám pocit, že to dělat prostě "musím", kdežto ony si to umí užít.

7 komentářů:

  1. vy se máte, že už vám doma voní cukroví. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perníčky nám to tu pěkně provoněly. Teď ale bude pausa, ostatní cukroví peču vždy až po Mikuláši.

      Vymazat
  2. Vypadají chutně. Já taky nerada zdobím. Raději polévám čokoládou a do toho kápnu bílou, kterou to namelíruji. Ale teď máme malá vnoučata a tak nezdobím vůbec, a perníky mizí ještě větší rychlostí.
    Přeji krásný Advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdobení melírovanou čokoládou se mi moc líbí, ale neumím to. Nikdy jsme to nezkoušela. Pravda, u nás taky spousta perníčků zmizí bez ozdobení.

      Vymazat
  3. Mám moc ráda tohle zdobení malýma rukama!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdobily i ty menší ručky, a velmi statečně, až mě překvapily, jak dlouho u toho vydržely. Jen při focení dělaly blbinky, tak s nima žádná kloudná fotka nebyla :-)

      Vymazat
  4. Jéjha tak vy už pečiete? To ste ale šikovníci! Verím, že pomaličky sa k tomu dostaneme aj my:)
    Krásny advent, teším sa na pravidelné príspevky :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!