úterý 23. prosince 2014

24. adventní



Před pár dny jsem měla ve schránce dopis. Chápete - opravdový dopis! Ne reklamu nebo složenku. Už si ani nepamatuju, kdy mi naposledy dopis přišel. Ručně nadepsaná obálka mě pohladila po duši. Dopis, plný hřejivých slov byl od Emilky. Přiložen byl nádherný Rychnovský betlém, který jsme si dnes vystříhali a postavili. Moc, moc děkuju, z dopisu jsem měla radost jako malá holka.


Všem přeji požehnané Vánoce, plné klidu, pohody                                        a lásky. 

6 komentářů:

  1. Přeji to samé také a také trochu legrace a příjemných překvapení:)

    OdpovědětVymazat
  2. Alice,
    díky i Tobě přeji krásné Vánoce, šťastné a veselé!
    A máš pravdu není nad takové to pohlazení po duši :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky miluji ručně psané dopisy. krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě občas taky přijde podobná obálka a mám stejnou radost jako ty, Ali!
    Přeji krásný zbytek Vánoc. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, krásné svátky i Tobě a celé Tvé rodině!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!