neděle 7. prosince 2014

8. adventní


Dnes  splín nejhlubší. Od rána sjíždím muziku Petra Hapky, poslouchám písničky Hany Hegerové. Nějak mi to všechno dochází až dnes. Odchází lidé, na kterých jsem vyrůstala. Snáším to špatně.  Nutně potřebuju sluníčko!!!

5 komentářů:

  1. Ali, je to moc krásná hvězdička!
    Hlavu vzhůru, vem děti, zajděte se někde projít, dát si punč, trdelník, poslechnout si koledy,... určitě bude brzo lépe!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, sluníčko ti poslat neumím a dobře chápu, co cítíš, mám to stejně... tak alespoň pozdrav. Tady fakt platí: dělání všechny smutky zahání...
    Hvězda je moc krásná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za povzbudivá slova plná porozumění. Hvězdu vyráběla Klára :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem v neděli při pečení cukroví poslouchala Hapku! Moje nejoblíbenější album je V penziónu svět...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!