úterý 20. ledna 2015

3/52

3/52 (týždeň tretí) - MÓDA

Před nedávnem byly na jedné FB skupině velkou módou česnekáče. Pekl je snad každý. Dlouho jsem odolávala, nemám ráda davové akce. Ale zase miluju česnek, tak jsem nakonec neodolala. Když největší módní vlna opadla, vyzkoušela jsem je také. A nelituju. Použila jsem tenhle recept. Část hladké mouky jsem nahradila moukou žitnou, místo vegety jsem dala provensálské bylinky. Spolu s vydatnou zimní zeleninovou polévkou to byla skvělá večeře.

13 komentářů:

  1. Recept mám maličko jiný, ale výsledek je asi stejně jedlý :o)
    Ali, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře, i když u manži by česnek neprošel, ale jde to i bez něj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, určitě to jde i bez česneku, jako náplň lze dát sýr, šunku... nebojím se, že bys něco nevymyslela :-).

      Vymazat
  3. Recept vůbec neznám, ale vypadá velice zajímavě, určitě ho vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, vyzkoušej. Moc dobré i k červenému vínu :-).

      Vymazat
  4. Děkuju za recept -- vypadá dobře ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně chutná dobře. Já udělala chybu, že jsem upekla napoprvé z poloviční dávky a hned druhý den jsem musela péct znovu :-).

      Vymazat
  5. My je pečeme už několik let podle receptu z jiného diskuzního serveru. Máme je rádi v létě ke grilu, v zimě máme radši náplň z nivy nebo z kysaného zelí s nadrobno nakrájenou klobáskou... Povedly se ti přímo ukázkově.

    OdpovědětVymazat
  6. Mimochodem - miluje je i náš Akimek - když jsem je pekla poprvé, tak jsem šla zvednout upadnutou neteřinku na trávník, a než jsem se otočila, pes utekl s celou půlkou plechu:-))) Od té doby miluje vše pečemé a musíme na něj dávat echt dobrý pozor, aby nám neubylo a jemu nebylo špatně.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já česnek můžu jen v malých dávkách, jinak mi je zle. Ale kdybych dala místo hladké mouky tu bezlepkovou, tak bych měla zase nějaký nový recept pro kamarádku. Ona česnek miluje :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!