neděle 12. dubna 2015

Jarní procházka


Přemýšleli jsem o nějaké kratší procházce. Nakonec jsme se rozhodli pro Hrdlořezy a procházku kolem Rokytky. Spoustu známých mi tuto procházku doporučovalo. Prý je tam moc hezky, navíc je tam spousta nutrií, které se dají krmit téměř z ruky. Viděla jsem spousty fotografií dětí s nutriemi. Proto jsme sbalili nějakou zeleninu na krmení a vyrazili správně natěšení na nutrie.


Samozřejmě jsme nepotkali ani jednu. I když jsme prošli pořádný kus proti i po proudu. Ani jedna zubatice se nám neukázala. Tak jsme se alespoň pořádně vyvětrali .
 Trubky přes vodu byly opravdu lákavé.


Nakonec odvážně vyrazil pouze tatínek. Přiznám se, že dětem jsem to prostě zakázala.
Nepříjemně mě překvapil nepořádek na obou březích. Místy jsme si připadala jako na skládce. Nechápu, že si lidé téměř pod okny udělají takovýhle svinčík. Snad to tu bude vypadat lépe, až naroste více zeleně a alespoň část odpadků schová.

2 komentáře:

  1. Prima reportáž Ali. Tatínek je odvaha, bych tam nešla:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko. Mě nebylo nejlépe jen když jsem se na něj dívala.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!