pátek 29. května 2015

Zkouška



Blíží se termín vystoupení Klářiny baletní školy, na hodinách tedy probíhají intenzivní přípravy. Dnes jsem se po delší době dostlala na hodinu. Klára zkoušela Vivaldiho, část, kterou na představení dělat asi nebude. Zkoušela to podruhé, takže ani moc netušila, co přesně se po ní chce. Navíc se to podle ní měl učit pár, který tančí za ní.  Mě na celé zkoušce zaujalo, jak ohromný je vliv partnera. Když má takového úžasného, zkušeného jako je náš pan učitel, má to vlastně zadarmo. Ona si to plně nevychutná, protože se stydí, bojí a já nevím, co všechno. Ale kdyby se dokázala oprostit o těchto stresujících pocitů, myslím, že by si to parádně užila. A já si také nostalgicky zavzpomínala na dobu,kdy jsem pana učitele vídala na prknech Národního divadla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!