pondělí 27. července 2015

Zase nějaké korálky


Každé léto si říkám, že bude více času na všechno, i na korálkování. Nikdy to tak nedopadne, alespoň u mě ne. Klára je na tom o fous lépe. Ještě před odjezdem na dovolenou jsem našla na youtubu návod na jednoduché puzetkové náušničky, ušila jsem si je k tričku.
Klára stihla hned dvě barevné varianty - černobílé pro sebe, žlutočervené pro sestřenici.



Díky své chorobě před odjezdem měla dost času a zjistila, že nutně potřebuje kopretinové náušnice k šatům. Tyhle si vymyslela a ušila sama, bez návodu.


A stihla dodělat i nějaké restíky z korálkového srazu - pohanový donut...


a letní melounovou propisku.


Výrazně za ní zaostávám. Věcí mám rozdělaných hodně, ale nějak se nemůžu dokopat je dokončit. Pořád mě láká něco nového :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!