sobota 29. srpna 2015

Prachovské skály




Po Prachovských skalách se mi už stýskalo, už jsem tu hodně dlouho nebyla. Na dnešní den rosničky hlásily horko, rozhodli jsme se tedy prožít ho ve stínu skal. A tak jsme šlapali, lezli nahoru a dolů, vyšlapali nepočítaně schodů. Ale stálo to za to, ty rozhledy z vyhlídek po okolí mi vždy vyrazí dech. Tedy po té, co ho chytnu, když vyfuním nahoru. Byla jsem velmi nepříjemně překvapena, jak moc mi odešla fyzička. Ruku na srdce, takové překvapení by to být nemělo, když nezaujatě zhodnotím svůj životní styl. Měla bych se nad sebou zamyslet  a něco s tím udělat.








Jedinou chybkou na kráse bylo veliké množství lidí. Téměř neustále jsme šli v nějaké koloně. V úzkých štěrbinách, kde byl jednosměrný provoz, jsme čekali dlouhé minuty, než projde dav proti nám, abychom se mohli zařadit do davu, který jde naším směrem. Ale to jsem asi mohla očekávat.


A na závěr trocha nostalgie. Parkhotel Skalní město.Zde jsme prožila pár úžasných dovolených. Ta poslední byla před 12 lety, kdy už jsme věděla, že je to poslední bezdětná dovolená. Hotel a jeho okolí jsou stále stejně pěkné. Jen personál se změnil. Bohužel k horšímu. Slečna servírka prostě nemohla pochopit, jak můžu chtít pro děti nechlazené pití. Byl to naprosto neřešitelný problém, kterým jsem jí asi pokazili do té doby příjemný podvečer. S takovou neochotou jsem se už dlouho nesetkala.

4 komentáře:

  1. za mě prachovské skály velkým zklamáním. žádné cedule s popisky skal, všude moc lidí a vyhlídky taky nic moc, všude moc moc vysokých stromů. No už sem fakt nemusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že tě zklamaly. Je pravda, že ty davy lidí mě také hodně zaskočily, na to jsme z dřívějších let zvyklá nebyla. Ale nostalgie zvítězila.

      Vymazat
  2. V Prachovských skalách jsem byla jen jednou a to na prodlouženém víkendu v ZÁŘÍ před pár lety. Syn nás varoval před množstvím lidí, ale v září tam nebyl téměř nikdo a my byly těmi místy úplně okouzleni.
    A co se týká nechlazených nápojů, snacha s tím letos v létě měla také problém, když chtěla pro malého pití v restauraci. Doba se mění. Dříve nápoje vůbec chlazené nebyly a obsluha do skleničky pouze hodila led.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jsem také jezdila do Prachovských skal mimo sezonu a byla tu ve všední dny. To bylo nesrovnatelně lepší. Obzvlášť, když jsme zaskočili do skal ještě po večeři, kdy tam nebyl vůbec nikdo. To byla romantika!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!