sobota 1. srpna 2015

Prokopské údolí


... jsem měla v plánu už dlouho. Jen jsem se nějak nemohla odhodlat na cestu MHD přes celou Prahu. To už jsou pro mě městské čtvrti, o nichž vím, že existují a to je vše. Využili jsme tedy dnes toho, že máme doma tatínka s autem, ale stejně nemůžeme jet na nějaký delší výlet mimo Prahu.
První zastávka byla u Prokopského jezírka. Všimněte si podle bílého pruhu, kam obvykle dosahuje voda. Je opravdu sucho.
Vyzkoušet lezení na jakoukoliv skálu je pro naše děti životní nutnost.



Pak jsme se přesunuli nahoru, abychom se mohli pokochat  výhledy na krajinu.




Prošli jsme se moc hezky. Jen to nebyla úplně ta trasa, kterou jsme chtěla. Měla jsem trošku jinou představu. To je tak, když necháte plánovat chlapa. Příště nesmím být líná a sednout si k počítači a mapám sama :-).

4 komentáře:

  1. Ali, byla jsem tam před lety díky příbuzným, bydlí nedaleko. Moc hezké místo.
    Přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být moc příjemné bydlení, jen kousek od přírody.
      Hezký den, Helenko!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!