pondělí 3. srpna 2015

Večerníček podruhé a Kapma


Na dnešní den jsme si naplánovali druhou část Večerníčkovy výstavy, která je v Sovových mlýnech . Výběr dne byl záměrný, první část je totiž v pondělí uzavřena, tak jsem doufala, že se tolik lidí nevypraví ani na Kampu. Předpoklad vyšel, byli jsme zde téměř sami!


Je také pravdou, že tato druhá část expozice není pro malé děti tolik atraktivní. Když se tu náhodou objevila nějaká maminka s malými 2-3 letými dětmi, proběhli to velmi rychle. Expozice není interaktivní, jako její první část, jsou zde jen panely s ilustracemi a technickými údaji. Rozkreslený postup animace naše děti zaujal.
Tato pohádka bude mít premiéru na přelomu roku
Skládaní čepice jsme nemohli vynechat.



Prohlédli jsme si venkovní prostory muzea. Přiznám se, že jsme asi zkostnatělá a modernímu umění vůbec nerozumím.

Prošli jsme se davy lidí na Kampě. Mimina se stala oblíbenou prolézačkou. Je to něco, co také úplně nechápu.Snažila jsem se dětem vysvětlit, proč si myslím, že by se na ně lézt nemělo. Evidentně se to minulo účinkem, argument, že to dělají všichni, byl silnější. Opravdu se na lezení stojí fronta.



Na chvíli jsme se zastavili i na Střeleckém ostrově. Je zde moc pěkné lanové centrum pro malé děti. Klára již přesahovala věkový limit, ale i tak se vyřádila.


 S nastupující vlnou veder musím vymyslet nějaký "přírodní" program. Do rozpálených ulic se mi už chtít nebude.

10 komentářů:

  1. Pěkná výstava, ale teď už by tam se mnou můj chlapeček asi nešel :-) Před pár lety bylo také nějaké výročí a byli jsme na večerníčkovské výstavě někde na Jungmaňáku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by tě překvapil a už zase šel. Z nostalgie, zavzpomínat na dětství :-)

      Vymazat
  2. Na Večerníček asi mepůjdu, ale jinak - samá milovaná místa...
    Hezký večer, Ali. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám Kampu moc ráda, jen je tam teď moc lidí.

      Vymazat
  3. Ulice jsou nyní opravdu rozpálené fest, ale u řeky je trochu lépe. Máte opravdu krásné fotky, a jsou to i moje oblíbená místa. Užívám si to tady, v chládku:-) a jako bych tam byla.

    OdpovědětVymazat
  4. V pondělí to ještě bylo přijatelné, teď už bych se tam nevypravila. Docela se děsím příštího týdne, kam s dětmi vyrazit. Myslím, že už v Praze nepůjde ani dýchat.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní místa...tam by se mi taky líbilo a výstava by mě lákala, jen to mám daleko.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!