pondělí 24. srpna 2015

Výstava exotického ptactva


David miluje papoušky a moc stál o návštěvu výstavy. Musel mi slíbit, že nebude o žádného ptáčka žadonit. Sliboval, dušoval se.



Příště už mu nebudu věřit. Zatoužil po páru těchto pestře zbarvených amadin. Byl na prodej a paní, která měla prodej na starosti, hned ochotně přiběhla a začala mi vysvětlovat, že to je úplně ideální ptáček do bytu. Je naprosto nenáročný na prostor i na krmení. Teplota v panelákovém bytě je pro něj ideální.  Takže jsme byla ta zlá matka, která synkovi nedopřeje žádné potěšení. Došlo i na slzy.



Někteří papoušci byli velmi kontaktní. Josefínka chtěla stále drbat.
Josefínka
 Někteří papoušci měli na kleci popsaný svůj životní příběh. Žasla jsem, jakým peklem museli projít třeba  Bond a Hugo. Nikdy nepochopím, jak někteří lidé dokážou být zlí.
Bond a Hugo

Fotky přes mříže jsou špatné. Nevím, jak je při focení "odfiltrovat".


Ale i přes slzy a dohadování jsme si užili příjemné odpoledne.

6 komentářů:

  1. Jsou to fešáci, jen co je pravda. Sousedi mají amazoňana, je to puberťák a velmi vynalézavý (umí si otevřít karabinu, mluví, pípá jako všechny telefony v domě, je s ním spousta legrace :o)
    Ali, zvaž to :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepochybuji, že papoušci jsou pěkní filutové. Ale myslím, že naše kapacity na zvířátka jsou už vyčerpány, ba mám někdy pocit, že přečerpány.
      Příjemný start do nového týdne!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Opravu potěcha pro oči, Ajko. Pro uši už méně :-).

      Vymazat
  3. Jsou nádherní, asi bych neodolala... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, Ivanko, že mi nedělalo až takový problém odolat. Mít doma jakéhokoliv ptáčka mě nikdy příliš nelákalo. To se na ně ráda dojdu někam podívat :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!