pondělí 19. října 2015

Koncert



Nějak se tu odmlky prodlužují. Ale nějak nebylo co psát, co fotit. Stále takový běžný mumraj, šedivá rutina. V sobotu čeká Kláru baletní soutěž, takže opět víkendy trávíme na individuálních hodinách. David se snaží všemožně vyhýbat se školním povinnostem. Prostě nic nového.
Dnes měla Klára v hudebce letošní první koncert. Se svým výkonem příliš spokojená nebyla. Je tam prý jedna velká chyba. Dokud mě na ní neupozornila, nic jsem nepoznala. Má štěstí, že má matku - hudebního analfabeta. Ale i kdyby to zkazila úplně, nemohla bych se jí divit. Těsně před naším odchodem z domova přivezla nám domů tatínka sanitka. Utrpěl těžký pracovní úraz. Kláru to hodně rozhodilo, což je pochopitelné. Za měsíc jí čeká další koncert, tak si bude moct reputaci napravit. Ale to asi zase neuvidím já, protože tou dobou budu obývat útulný pokojík na psychiatrii. Více než měsíc doma s marodem prostě nemůžu vydržet.

8 komentářů:

  1. držím Ti palce, ať se vám tatínek dá rychle dohromady.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Fúúúha, myslím na vás, pevné nervy, trpezlivosť, trpezlivosť a ešte kúsok trpezlivosti :) Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Trpělivost není moje silná stránka, ale snažím se :-)

      Vymazat
  3. Ani já chybu neslyším :o) Klárka je šikovná a stres před vystoupením je dost velký i tak...
    Manželovi přeji rychlé zotavení!
    Ali, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Helenko. Vidíš, mohla jsem se tvářit, jak se to Kláře povedlo :-)

      Vymazat
  4. To je krása... až na mne dýchla vánoční atmosféra (i když to není vánoční píseň). Žádnou chybu jsem neslyšela, Klárce to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, nestraš mě s vánocemi! Mám obavy, že i vánoční koncert bude, to si paní učitelka nenechá ujít. Neboj, koledy budou!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!