sobota 28. listopadu 2015

Veletrh Kreativita - hobby


Pokaždé se dušuju, že na veletrh Kreativita-hobby nepůjdu. A pokaždé se nechám zviklat a jdu. Tentokrát jsem opravdu nechtěla. Jenže obdobná akce v Dubči (která je o mnoho, mnoho lepší) nám nevyšla. Kreativita-hobby se konala jen kousíček od nás, děti chtěly jít, proto jsem si řekla, že trocha předvánočního tvoření nemůže škodit. Ano, opravdu chtěly jít děti obě, i David projevil zájem něco si vyrobit.
Ale mám-li akci hodnotit, pro mě jedno velké zklamání. A to jsem nic moc nečekala. Vše zaměřeno jen prodejně, workshopů a dílniček pomálu, ještě navíc zaměřené na hodně malinké děti. Vystavovatelů bylo ještě o něco méně, než bývalo v Holešovicích, ale díky stísněným prostorům bylo všude plno a narváno. Přitom lidí nebylo nijak extrémně moc, jen prostor chyběl.


Nejvíc času jsem zcela nepřekvapivě strávili na stánku Actualu. Klára si tu vyráběla náhrdelník a náušnice. Měla jsem strach, že se David bude nudit, ale nadchly ho rivolky, ty by si vydržel prohlížet hodně dlouho. Od přebírání komponentů jsem ho taky nemohla vůbec odtrhnout. Je to prostě náš kluk!



Velký úspěch mělo plstění. Společnými silami si děti uplstily nádherného andělíčka.
Pak už jen tisk na tričko a malý andílek z organzy a šlo se domů. Pár drobností jsme ještě nakoupili na domácí tvoření.
Už opravdu a závazně prohlašuji, že tuhle akci více ne. Každý ročník je horší a horší. Už jedině Dubeč!

4 komentáře:

  1. Tak snad příště to bude lepší.-)))

    OdpovědětVymazat
  2. A to já bych byla ráda, kdyby někde poblíž nás vůbec něco bylo.
    A ty výrobky nám neukážeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ber to z té lepší stránky - ušetříš spoustu peněz. :-)
      Výrobky snad ukážu, jen je musím nafotit :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!