sobota 12. prosince 2015

12. adventní

Kdo nás vidí?

 Klára zalehla s angínou, takže se dnešní představení nekonalo. Tedy samozřejmě konalo, ale bez nás. Bylo však třeba dodat kostým pro náhradnici. Vypravila jsem se proto dopoledne do Městské knihovny a vzala jsme s sebou Davida, že bychom se prošli pro vánočních trzích na Staroměstském náměstí. Pravda, prošli je trochu nadnesené, spíš se prodrali nebo se nechali unášet davem.


Já tyhle akce opravdu nemusím, ale přežila jsme. Jen tu vánoční atmosféru jsem mezi hlídáním Davida, kabelky a tlačením se někam, kam moc nechceme příliš nenasála.


Dlouhá zastávka byla samozřejmě u zvířátek. Tam jsme tedy spíš nechala Davida, aby se probojoval k ohradě a vše z odstupu pozorovala. Proto žádná slušná fotka.


Celá výzdoba trhů se nese ve znamení Ladových vánoc, jeho obrázků a postaviček z Kocoura Mikeše. Ladu mám opravdu moc ráda, ale nějak mě tato výzdoba neoslovila.



Teprve David mě upozornil, že betlém, který jsme tu minule tak haněla, je vlastně otevřená kniha. No jo, já se neotáčím :-)
Jsem ráda, že jsem ho na chvilku někam vytáhla. Když je Klára nemocná, moc legrace si neužije. Nemá koho zlobit, s kým se dohadovat a prát a tak se nudí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!