čtvrtek 12. května 2016

Svět knihy Praha 2016






Asi bych sama od sebe nešla. Ale dostala jsem volnou vstupenku od kamarádky. To je přece škoda nevyužít. Nechala jsem tedy zcela sobecky nemocného Davida doma s babičkou a vyrazila do víru knih. Co vám mám povídat - spousta knih, spousta lidí. Všude Karel IV. a  antistresové omalovánky pro dospělé. Myslela jsem si, že čtvrtek dopoledne bude ideální, určitě nebude tolik lidí .Lidí bylo dost a dost. A hodně školních výprav. Ne všechny děti knížky zajímají a baví a některé to umí dát náležitě najevo. Ach jo. Ale i tak jsem si to užila. Nějakou korunku (spíš stokorunku) utratila, ale nešlo nevyužít veletržních slev. Nakupovala jsme hlavně knihy pro děti. Něco jsem jim dala hned, něco schovala a dostanou za vysvědčení. Doufám, že si to zaslouží! Pro sebe jsme příliš nekupovala. Přeci jen mám finanční i prostorové limity a tak zvažuji, které knihy stojí za to koupit, ke kterým se budu vracet. A které si sice se zájmem přečtu, ale už se k nim s největší pravděpodobností nevrátím, takže mi stačí si je půjčit v knihovně.
Nějak mě vůbec nenapadlo vzít si s sebou foťák, tak mám jen pár rychlocvaků mobilem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!