čtvrtek 3. listopadu 2016

Čištění dravé zvěře


Při dnešním čistění příbytku našich zubatic jsem si uvědomila, že už dlouho jsem naše modelíny nefotila. Vždy je čistím v rychlosti nebo večer za špatného světla. Protože jsem dneska po dvou probdělých nocí díky Davidově střevní viróze jak po hodně nevydařeném tahu, neočekávala jsem od sebe žádné výkony. Vyčistit klec a udělat pár fotek mi připadalo jako dostačující program na dopoledne. Jenže ouha - naše modelky se bojí foťáku a jeho zvuků. Takže se schovaly za květináč, že prý rozhodně spolupracovat nebudou. Musela jsem zachrastit kyblíkem s krmením, pak opatrně vylezly.

                             

Při pohledu na jídlo Jonda ztrácí ostych:


A šup do vyčištěného bytečku:



Rozinka opravdu foťáku nedůvěřuje:

3 komentáře:

  1. To jsou kusy- výstavní :-)!

    čištění klece není mojí oblíbenou disciplínou, nicméně jsme v tom nejlepší ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jestli jsem nejlepší, ale rozhodně nejtrénovanější. A naše holky jsou hodně výkonné, takže mám příležitost trénovat častěji než je mi milé :-)

      Vymazat
  2. Morče je žrací bobkostroj. to je stručný vědecký závěr mého 4letého pozorování :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!