středa 9. srpna 2017

Prahu shůry....












... jsme si dnes prohlédli důkladně. Los totiž padl na Petřín a jeho rozhlednu. Zatímco nahoru na kopec jsem mohli vyjet lanovkou, na věž jsem musela šlapat. Výtah mi děti zakázaly a po prostudování cen vstupenek mě i na něj přešla chuť. Musím něco udělat se svou kondičkou. 299 schodů mi dalo docela zabrat, nahoru jsem došla pořádně ufuněná. Ale výhled stál za to! Sice jsem se o každý kousek výhledu musela téměř poprat s davem turistů , ale několik bitev jsem vyhrála a něco i nafotila. Zjistila jsem, že nejagresivnější turisté jsou ze zemí bývalého SSSR a také ze Slovenska. Ti byli snad nejhorší.





Dolů jsme se krásně prošli a kochali se mnoha výhledy na Prahu. Nepříjemně mě překvapilo, že Klára nezná K.H.Máchu a jeho Máj. Budu se muset podívat, co vlastně v té češtině dělají!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!