sobota 9. září 2017

Hrnčířské trhy v Berouně











Další naše více méně pravidelná akce. Jen většinou jezdíme v neděli.  Je naděje, že tam bude méně lidí. Ovšem předpověď počasí na neděli se mi nezdála příliš lákavá, tak jsem překonala jsem mysantropické sklony a vyjeli jsme do toho největšího mumraje. Přežila jsem, i když tedy lidí bylo opravdu neskutečně. Kolikrát jsem se ani nemohla zastavit u stánku, kde mě něco zaujalo, protože mě dav nesl dál. A naopak zase jsem často nemohla postoupit dál, ať jsem se snažila jako chtěla. Ale okoukli jsem spoustu krásných věcí, pokochali jsem se, zamlsali. Ale příště se stejně zase budu snažit jet v neděli :-)

2 komentáře:

  1. Alice, miluji trhy a ty hrnčířské jsem letos objevila nedaleko od nás v Bechyni. Byla to stejná nádhera jako u vás, ale nevím kde. My jsme byli v sobotu hned po ránu a ještě to šlo, ale když jsme odjížděli, bylo už všude lidí plno.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy já měla včera nějaké zatmění, už jsem byla unavená. Trhy byly v Berouně, úplně jsem to zapomněla napsat. Už jsem to napravila, děkuji za připomenutí.
      Krásný večer i Tobě!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!