čtvrtek 26. října 2017

Exotica 2017












Cestu do Lysé nad Labem jsme si s dětmi domluvili už o prázdninách - když už tak pěkně umíme jezdit vlakem, musíme toho využít. Už jsem asi dva ročníky této výstavy navštívili, teď jsme si dali pár let pauzu. Zjistili jsme, že se nic moc zásadního nezměnilo. K vidění bylo spousta rostlinek i živočichů - ptáků, hlodavců, na své si určitě přišli i milovníci akvaristiky a teraristiky. Spousta věcí samozřejmě i k zakoupení. Odolali jsme všemu, to byla vlastně podmínka mé cesty - že neuslyším žádné žadonění o koupi čehokoliv. Pro mě nebylo příliš těžké odolat všem kaktusům, sukulentům a orchidejím, ceny byly na můj vkus dost přemrštěné.
Příliš dobře mi nebylo při pohledu na velké kočkovité šelmy. Myslím, že i z mých fotek je na jejich očích vidět, že se moc dobře necítily. A to jsem nefotila malá lvíčata, se kterými bylo možné se za 100 Kč vyfotit. Byly to opravdu takové ty malinké chundelaté kuličky, které tam tahali dospělí i děti, aby si je na fotku správně usadili. Nevím, jestli jsem tak útlocitná, ale podle mě je tohle už týrání zvířat. I některá morčata a činčily k prodeji byly v podmínkách více než diskutabilních.
Ale až na pár takových excesů se nám výstava líbila. Už teď tedy vím, že zase pár ročníků vynecháme, ale i tak jsem ráda, že jsem tentokrát zase vyrazili.

2 komentáře:

  1. Motýli jsou nádherní, ale ta zvířátka v klecích mi přijdou moc smutná. Tak malý prostor a tolik lidí kolem.
    Alice, přeji Ti krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z toho přesně takový pocit.
      Pohodový týden přeji, Dášo.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!