pátek 8. prosince 2017

Sen skončil

Sen o třech činčilých mušketýrech skončil stejně rychle jako začal. Dnes ráno v 7:30, když jsem odcházela za pracovními povinnostmi, všichni tři poskakovali vesele po kleci, dělali a mě zoufale hladová očka, pro kousek sušené mrkvičky by zbořili klec. V 11 hodin mi volala mamka, která hlídala nemocného Davida, že Coffee a Toffee jsou mrtví. Naprosto nechápeme, co se stalo. Nic jsme nezměnili - krmení, písek, seno, podestýlka - vše stejné.  Takže nám zbyl šedivý Cookie . Sedí v kleci v rohu, temně na nás zahlíží. Musí být z toho v šoku, stejně jako my.

6 komentářů:

  1. To je mi líto, je záhadou, co se jim mohlo stát. Budou vám chybět, myšové, stejně jako pořád chybí nám Bubák.

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi moc líto, držte se...

    OdpovědětVymazat
  3. Alice, to je mi moc líto, také to nechápu. Byli to takový plyšáčci, krásní.
    D.

    OdpovědětVymazat
  4. To mě tedy moc mrzí, to je smutný den....Soucítím.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuju za milá slova. Shodly jsme se s paní z chovné stanice, odkud kluci byli, že to vypadá na otravu. Prý otrava jedovatou bylinou v senu není nic neobvyklého. To mě dost překvapilo, seno máme kupované. Tak celý balík letěl do popelnice.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!