úterý 5. prosince 2017

Vánoční trhy







Ty na Staroměstském náměstí nenavštěvuji úplně ráda. Poslední roky jsem je docela úspěšně bojkotovala. Ale dnes jsme měli v plánu zubaře v Dlouhé, tak to byl byl hřích na trhy nedojít. Doufala jsem, že se mi snad podaří trochu se vánočně naladit. Moc se tedy nedařilo. Sice nebylo až tolik lidí, jak jsem se obávala. Ale že bych si to nějak užila, to se říct nedá. Plno policejních hlídek. To na mě nepůsobí příliš uklidňujícím dojmem, nějak se v jejich přítomnosti bezpečněji necítím.
Svařák mi spíš nakysle smrděl než aby mi nadělal chutě. Jsem asi divná. Ale přimělo mě to doma zkontrolovat, zda mám zásobu koření na svařákový sirup, musím ho uvařit a vyhnat tatínka do naší vinárny. Dětem se návštěva trhů líbila. Jestě jsem cestou na metru jukli na slavností otevření kluziště na Ovocném trhu. Jen co David dobere antibiotika, musíme vyrazit, na brusle se těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!