úterý 26. prosince 2017

Vyšehrad







Na včerejší odpoledne jsme měli plány. Byli jsme na obědě u mé maminky a pak jsem chtěla zajít na Rybovu mši do "našeho" kostela Nejsvětějšího srdce páně . Ale při poobědové kávě jsme vyndala stará alba z doby, kdy se mí rodiče seznámili, jejich svatební fotografie a k pobavení dětí i mé miminovské fotky. Chtěla jsem jen dětem ukázat moje prarodiče. Ale tak jsme se do toho zabrali, že najednou byl večer  plány vzaly za své.
Dnes jsem tedy rodinu vyhnala na odpolední procházku. Na Vyšehrad jsme vždy chodili rádi.  Navíc bazilika sv. Petra a Pavla je nádherná a má kouzelný betlém. K mému překvapení jsem však byla jediná, kdo někam chtěl chodit. Už i děti pěkně zlenivěly a nikam se jim nechce. Ach jo. Avšak krutá matka zavelela a šlo se. Měli jsme štěstí,  v bazilice probíhal komentovaný varhanní koncert pro děti s možností prohlídky varhan. Pohled z kůru mě ohromil. Přeci jsem nejsme zvyklí pozorovat kostel z takové perspektivy. Zda se prohlídka líbila i ostatním jsem radši nevyzvídala, abych si nekazila nádherný sváteční pocit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!