neděle 7. ledna 2018

1/52 52

1/52 52

Se zahájením nového ročníku Projekt 52 jsem hodně, hodně váhala zda se připojit. Zkoušela jsem to již třikrát, nedokončila nikdy. Na druhou stranu zachovávám stoupající tendenci - v roce jsem zvládla jen 18 fotek, v roce 2015 už 21, rok 2016 jsem zcela vypustila a vloni jsem se dostala za polovinu a zvládla 35 témat. Budu-li zachovávat tento trend, letos ještě ne ale příští rok bych třeba mohla dojít až nakonce. Letos to zkusím tedy zase. Jsem zvědavá, jak dlouho to vydržím. Hned při prvním tématu jsem byla naprosto bez nápadu a nic originálního jsem nevymyslela.

2 komentáře:

  1. Zajímavý projekt, vím, že v minulých letech jsi fotky dávala, ale já o tom nevím vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Škola Perfektní Fotografie http://czech.ppsop.com/ na FB založili již před lety skupinu, kde každý čtvrtek vyhlásí jedno téma a v během týdne můžeš dané téma zpracovat. Je důležité, aby fotka byla nová, focená pro účel fotografické výzvy. A měla by být nafocena zhruba do týdne. I když nikdo ti hlavu neutrhne, když termín nedodržíš.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!