úterý 2. ledna 2018

Radka Třeštíková - Dobře mi tak


S přicházejícím novým rokem jsem se rozhodla, že si tu zřídím rubriku "Co jsem přečetla". Psát si nějaký papírový čtenářský deník nebo seznam mi moc nejde. Dělala jsem si seznamy na různých webech, naposledy na Databázi knih. Nevím proč mě nenapadlo psát si to tady, když se to vlastně můj deník. Hledám si tu recepty, proč bych si nemohla udělat seznam přečtených knížek právě tady.

Začnu ne příliš pozitivně. Dnes jsem dočetla prvotinu Radky Třešťíkové Dobře mi tak.
Anotace z DK:
Příběh o tom, že náprava chyb je k ničemu, když v životě děláme další. Sebestředný a bezohledný malíř Boris se rozvádí se svou ženou Vanesou a stěhuje se ze společného bytu ke svému kamarádovi Viktorovi. Tento životní zlom ho náhle nutí zamyslet se nad sebou samým a bilancovat. Boris si postupně uvědomuje všechny svoje chyby a životní selhání. Se svérázným humorem se poněkud neohrabaně pokouší napravit své chyby. Hledá cestu zpět ke svému dospělému synovi, minulost se mu ale vrací jako bumerang a jeho kroky značně komplikuje. V té chvíli mu navíc zkříží cestu šestnáctiletá Erika.

Od Radky Třeštíkové jsem četla Bábovky a Osm. Proto jsem asi čekala víc. Nebo něco jiného. Knížka mě příliš neoslovila. Hrdina mi byl hodně nesympatický, ženy jeho života ještě víc. Kdyby tohle byla první kniha od autorky, která by se mi dostala do ruky, asi bych už její další knihy nevyhledávala.

2 komentáře:

  1. Mám také právě rozečteno a nějak mě to nemotivuje, abych to dočetla rychle, byť je knížka útlá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k útlosti knížky jsem s ní počítala na jeden večer. Pokaždé jsem u ní však spokojeně usnula, takže mi vydržela na delší dobu :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!