pondělí 2. dubna 2018

Velikonoční procházka








Představovala jsem si rodinnou procházku. Ale člověk míní..... puberta mění. Starší dítě odmítlo jít s námi na procházku, je to trapný, nachodí se během týdne dost a ještě asi milion jiných důvodů. Bylo mi to líto, nicméně nenechali jsem si kazit den načuřeným puberťákem  a vyrazili jsme jen ve třech na Vítkov. Chtěla jsem tam cíleně za krokusy, které tam každé léto kvetou všude na trávnících. To jsem se zase pokochala. Konečně jaro, začíná vše kvést (ano, rodinní alergici kýchají jako o život),  prostě jaro se vším všudy.  Už jsem to opravdu potřebovala, dobít své solární baterie, prohřát své zkřehlé kosti.

1 komentář:

  1. Chápu, mám to 3x za sebou... Ono to přejde a zase půjde s vámi a ráda...
    Ali, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!